KORISNIČKI SERVIS
kontakt telefon, video uputstva i česta pitanja
Podrška vezana za plaćanje računa
Telefon: 19955 ili 011/4019955, odaberite opciju 1.
Broj je namenjen samo za postojeće korisnike.
Radno vreme: 8-22h.
Tehnička podrška za uslugu TOTAL TV-a
Telefon: 19955 ili 011/4019955, odaberite opciju 2.
Broj je namenjen samo za postojeće korisnike.
Radno vreme: 8-22h
Video Uputstva
Najjednostavniji način za rešavanje tehničkih problema
Često postavljana pitanja i odgovori
Odgovori vezana za tehničku podršku usluge Total TV-a.
Koji je PIN kod?
Fabrički definisan PIN kod je 0000. Zbog dodatne zaštite prilikom blokiranja određenih TV kanala PIN kod možete promeniti:
Daljinski mi je neispravan. Kako mogu dobiti novi?
Novi daljinski upravljač možete dobiti podnošenjem zahteva za zamenu pozivanjem našeg Kontakt centra. Nakon podnošenja zahteva novi daljinski upravljač će biti poslat na Vašu adresu.
Da li potpisnik ugovora za Total NET mora biti i vlasnik fiksne telefonske linije?
Vlasnik telefonskog priključka ne mora nužno biti i vlasnik Total NET ugovora.
Šta je potrebno za korišćenje Total NET-a?
Za korišćenje Total NET usluge potrebno je postojanje aktivnog, digitalnog telefonskog priključka na centrali Korisnika, bez dvojnika.
Koliki je domet Wi-Fi signala?
Nismo u mogućnosti da tačno preciziramo koliki je domet Wi-Fi signala, jer je priroda signala takva da na nju može…
Kako da se prijavim za elektronsku isporuku računa?
Korisnici se za e-račun mogu prijaviti na dva načina:
- prijavom na Moj Total TV portalu ili
- podnošenjem zahteva na Prodajnom mestu