česta pitanja

Šta je Total TV ?

Total TV je vodeći regionalni satelitski provajder koji omogućava praćenje velikog broja najpopularnijih domaćih i stranih TV kanala u bilo kom delu Srbije, bez geografskih ograničenja zahvaljujući velikoj pokrivenosti koju ostvaruje satelit Eutelsat 16A. Total TV Vam nudi ekskluzivne kanale, sliku i ton u digitalnom i HD (High Definition) formatu i preko 150 slobodnih TV i radio kanala sa satelita Eutelsat 16A, HotBird i/ili Astra.  

Kako mogu da postanem korisnik Total TV-a ?

Da biste postali korisnik naše usluge potrebno je da imate ličnu kartu izdatu na teritoriji Srbije i da se prijavite na jedan od ponuđenih načina:

  • pozivom na broj 060/519-519-0
  • ili popunjavanjem obrasca na našem sajtu.
Da li potpisnik ugovora za Total TV mora da bude i vlasnik nekretnine?
Potpisnik ugovora ne mora biti vlasnik nekretnine gde će se instalirati oprema. Glavni uslov je da lice koje potpisuje ugovor ima ličnu kartu izdatu na teritoriji Republike Srbije. 
Na koji način mogu izmiriti svoje mesečne obaveze?
Vaše mesečne obaveze možete izmiriti do 15-og u mesecu za prethodni mesec na šalterima pošta, banaka, na nekom od SBB naplatnih mesta ili putem e-bankarstva. 
Da li se, i pod kojim uslovima, usluga Total TV-a može preseliti na drugu lokaciju?

Total TV je mobilna vrsta usluge, možete je preseliti na drugu lokaciju. U tom slučaju prvo preseljenje je besplatno za montažu prijemnika i antene na novoj adresi, a svako novo preseljenje se plaća jednokratna cena montaže.

Koliko traje ugovorna obaveza za Total TV ugovor, i da li se nakon isteka ugovorenog perioda može obnoviti uz dobijanje nekih pogodnosti?

Postpaid korisnici koji su se opredelili za opciju korišćenja kompletne satelitske opreme zasnivaju korisnički ugovor na 24 meseca inicijalne ugovorne obaveze.

Nakon isteka 24 meseca ugovorne obaveze imaju mogućnost produžetka iste u trajanju od 12 ili 24 meseca uz Anex ugovora koji će im doneti određene pogodnosti u skladu sa aktivnim akcijama. 

Risiver je blokirao, ne mogu da promenim kanal. Šta da radim?

U slučaju da je Vaš risiver blokirao, potrebno je resetovati uređaj tj. izvući strujni kabl iz Vašeg prijemnika. Ukoliko se nakon ponovnog uključenja i provere ispravnosti daljinskog upravljača, blokada ne otkloni, kontaktirajte naš Kontakt centar.

Zašto nemam ton na TV aparatu?

Ukoliko nemate ton na Vašem TV aparatu potrebno je da proverite ispravnost kabla koji povezuje satelitski prijemnik i Vaš TV uređaj. Nakon toga potrebno je resetovati dekoder. Ukoliko je problem i dalje prisutan, kontaktirajte naš Kontakt centar.

Da li potpisnik ugovora za TRIO Paket mora biti i vlasnik fiksne telefonske linije?

Vlasnik telefonskog priključka ne mora nužno biti i vlasnik Trio paketa ugovora.

Da li mogu koristiti i Wi-Fi konekciju?

Da, pomoću modema/rutera koji dobijate od nas možete koristiti i Wi-Fi konekciju.

Koliki je domet Wi-Fi signala?

Nismo u mogućnosti da tačno preciziramo koliki je domet Wi-Fi signala, jer je priroda signala takva da na nju može uticati više spoljnih faktora. Neki od njih su: konfiguracija stana ili kuće, prisutnost drugih bežičnih mreža u okruženju, kao i fizičke prepreke: zidovi, vrata, položaj rutera u kući i slično.