Postojeći korisnici

Ukoliko već koristite naše usluge i potrebna vam je tehnička podrška, informacije vezane za izmirivanja obaveza i računa pozovite broj telefona koji se nalazi na vašem računu pod Kontakt Centar. Ostali brojevi su namenjeni za nove korisnike i operateri nemaju informacije za postojeće korisnike. Hvala na razumevanju.

Total TV

Postanite naš korisnik u 3 jednostavna koraka

Odaberite paket

Odaberite Start, Extra ili Premium paket. Naša preporuka je Extra paket koji sadrži preko 210 kanala

Prijavite se za uslugu

Popunite narudžbenicu ispod ili nas pozovite na brojeve 060/519-519-0 ili 060/45-35-410. Dostupni smo svakog dana u nedelji

Instalacija Total TV-a

Naši serviseri će vas kontaktirati radi zakazivanja termina instalacije, nakon čega možete uživati u vašim omiljenim TV kanalima

Česta pitanja

Izdvojili smo odgovore na neka od najčešće postavljenih
pitanja od strane korisnika vezana za Total TV uslugu

Šta je Total TV i kako funkcioniše?

Total TV je vodeći regionalni satelitski TV provajder koji zahvaljujući velikoj pokrivenosti koji ostvaruje satelit Eutelsat 16A omogućava praćenje više od 230 domaćih i stranih digitalnih kanala u bilo kom delu Srbije, bez geografskih ograničenja ili tehničkih preduslova poput posedovanja interneta ili fiksne telefonije.

Koji paketi i kanali postoje u Total TV ponudi?

Imamo tri osnovna Total TV paketa: Start, Extra i Premium. Detalje u vezi paketa možete pogledati na stranici TV paketi.

Preporučujemo Extra paket koji sadrži oko 210 kanala među kojima su N1, Nova S, Sport Klubovi, IDJ TV, Fox, CineStar TV, National Geographic kao i mnogi drugi filmski, informativni i regionalni kanali. Spisak svih kanala po paketima možete da videti na stranici TV kanali.

Šta je EON aplikacija?

Pristup EON aplikaciji dobijaju svi Total TV korisnici koji odaberu Extra ili Premium paket i to na 3 dodatna uređaja (mobilni telefon, tablet ili računar). Preko EON aplikacije je moguće da gledate TV kanale iz vašeg paketa bilo gde da se nalazite dovoljno je samo da imate internet konekciju. Opcije vraćanja unazad kao i Video Klub su takođe dostupne. Detalje vezano za kreiranje korisničkog naloga možete naći na našoj stranici EON Aplikacija

Da li Total TV nudi i usluge interneta?

Total TV je specijalizovan za uslugu televizije za koju ne postoje tehnički preduslovi. Ali smo i omogućili korisnicima i uslugu Total Interneta. Za uslugu interneta morate imati fiksni telefon jer je u pitanju ADSL internet koji funkcioniše preko klasične fiksne linije. Fiksni telefon se mora nalaziti na adresi gde želite da uvedete uslugu. Brzina interneta je do 20 mb/s u zavisnosti od jačine centrale fiksne telefonije. Cena paket Tv+Net je 2,695 dinara mesečno. Više detalja možete pogledati na stranici Trio paketi

Kako da postanem korisnik Total TV usluge?

Veoma lako i jednostavno. Možete popuniti porudžbenicu ispod ili pozvati call centar za nove korisnike na brojeve telefona 060/519-519-0 ili 060/45-35-410. Brojevi su dostupni svakog dana od 8h-21h  Nakon prijave za uslugu kreiramo radni nalog za lokalnog servisera koji će vas kontaktirati u roku od 72h kako bi se dogovorili za tačan termin ugradnje.

Koja je trenutna akcija za nove korisnike Total TV-a?

Ukoliko se odlučite do 30. juna da uvedete Total TV ostvarujete akciju besplatne instalacije i servisiranje opreme tokom ugovorne obaveze od 24 meseca. Dok za odabir Extra ili Premium paketa dajemo 100% popusta na prvih 6 računa ! Tako da će vaša pretplata iznositi prvih 6 meseci po samo 1 dinar ! Ali to nije sve ! Mesečna renta za drugi televizor je samo 290 dinara mesečno.

Kakva je situacija povodom pandemije Covid-19 virusa?

Svakodnevno pratimo razvoj situacije kao i mere i uputstva Vlade Republike Srbije i radimo u skladu sa istim. Svi naši serviseri na terenu su opremljeni sa rukavicama, masakama i sredstvom za dezinfikaciju. Pre dolaska na vašu adresu, prilikom zakazivanja termina, možete naglasiti ukoliko postoji potreba za dodatnim merama.

PRIJAVITE SE ZA PAKET